Pages

6.09.2010

Pagi semua ...... :))) (Morning everyone .... :)))))

Kenapa saya pasang emoticon di judul blog saya, yup karena saya sedang bahagia pagi ini. Ketika sedang membuka di blog langganan saya TOTALLY TUTORIALS , saya menemukan ini

Why I put an emoticon on my post title, yup because i am happy this morning. When I was browsing on my favorite blog TOTALLY TUTORIALS, and I found this


Itu salah satu tutorial saya yang ini , dan yaa, tutorial saya ditampilkan disana (kalo bisa masukin emoticon, saya akan masukin gambar orang jingkrak-jingkrak sekarang). Saya masukin tutorial itu sudah hampir semingu lebih dan ga  nyangka bakal masuk, saya kan baru dalam dunia blog dan belum cukup berpengalaman dalam hal tutorial dibandingkan blog blog cakep diluar sana, dan qualitas fotonya -silahkan komen sendiri deh-. 
Yang pasti sangat berterima kasih pada admin totally tutorials karena sudah memuatnya. Ini salah satu hal yang membuat saya ingin lebih semangat berkarya dan memperbaiki segala kekurangan dalam blog saya sehingga lebih enak dibaca. Dan juga terima kasih bagi yang telah komen atau hanya membaca blog saya, dukung saya terus ya (kok kaya lagi dapet penghargaan gini??), tapi sebagai pendatang baru dalam dunia blog ini merupakan penghargaan buat saya, sekali lagi terima kasih.

Those are one of my tute,  and yup i was featured there (if only I could put an emoticon, I would put a straddling teenagers now). I was applying that tute for about a week ago, and I don't think it would be featured, I am a new blogger and I don't have enough experience than those great blogs out there, and the pic quality -okay, you may comment as you preffered-.
One thing for sure, I am thanking to totally tutorials admin for featuring this. This is definitelly one thing that encourage me to be craftier and improve my blog to be readible. And for those whose commented or just blogwalking, thank you, please keep supporting me (is it like an award winning speech?), but as a new blogger this is an award for me, once again thank you.

Dan dengan bangga saya persembahkan

And I am proudly to show you this 



Update:  I was also featured at Craftgossip , yaaaaay ... thank you Linda

xoxo

2 comments:

Dianaurora said...

nice flower there!

dianaurora.blogspot.com

role playing mom said...

thanks, try making one .. and show me yours :))